Ny bloggare

Pappa har nu lagt ner sitt bloggande, iallafall för ett tag framöver. Han har fullt upp med att försöka få ner alla sina grejer i en resväska... Så, från och med nu har jag tagit över! Ska försöka uppdatera varje dag (tror pappa iallafall) om vad som händer på Ving-VM i USA. Det enda skvaller jag har hittils, efter att ha lyssnat på pappas telefonsamtal med Sillen, är att Gugu inte verkar ha några kvaldäck i år. Hörde också att pappa har beställt någon chassiplatta till Törn. Får besök imorgon av Guss. Han, pappa och Sillen ska ju som sagt åka tillsammans till USA. De andra, från Norrland, åker nog inte förrens nästa vecka tror jag.

Målet med det hela, eller ja - anledningen till att jag gick med på att blogga under VM är för att bevisa för pappa att jag ska lyckas få fler besökare till bloggen än vad han har haft totalt under hela "sin" tid.

Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0