-5°c och lite snö


Onsdag kväll, det är 5 minus grader och snöar lite.
Idag har det inte blivit så mycket slotracing, gjorde klart min Light G-27 (1st-8th) lista. Tror jag ska skicka den till J-P van Rossem imorgon. Vlado var bussig och hjälpte mig med resultat från VM 2003 i São Paulo.
Jag lade till Vokis hemsida som länk i kolumnen till vänster idag.



Wednesday night, it's 23 degrees fahrenheit and snowing. Haven't been too much slotracing today, finished my Light G-27 (1st-8th) list. Think I'm going to send it to J-P van Rossem tomorrow. Creds to Vlado, who helped me with results from the Worlds in São Paulo, 2003. I put his website as a link in the menu to the left earlier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0