Merry Christmas!


God jul på er alla.
Vi har fortfarande inte fått klar vilken bana vi ska köra 1/32 nats på, men jag lovar att det inte blir ovalen. Jag har varit slö och inte beställt biljetter till EM... ännu, Men VM biljetten är köpt för länge sedan. Jag & Sillén flyger med Air France, Guss kommer antagligen med köpa biljett snart. Tävlingen på Port Jeff blir Guss 18e VM, Silléns 9e, och mitt 11e. Hur många VM Per Persson har kört vet jag inte, men gissar på  ~13 st, men han får höra av sig och berätta. Jag undrar hur många Vlado har kört. Måste va sketmånga.

Ha en grym jul !



Merry Christmas to you all!
We still haven't decided which track we'll drive 1/32 nats on, but I promise you that it won't be the Ovaltrack. I've been pretty lazy, and haven't booked any tickets to the European Championships.. yet. But the tickets for the Worlds are booked since a long time ago. The race at Port Jeff will be Guss' 18th Worlds, Silléns 9th and my 11th. Don't know how many Per Persson has been at, but I'd guess it would be about 13 ones, he'll have to contact me and tell. Wonder how many Vlado has been on. It has to be extremly many.

Have a fierce Christmas!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0